Individuálna príprava
Tréning pozostáva z praktických vystúpení klienta a teoretickej časti. Vystúpenia sa nahrávajú na kameru a následne podrobne analyzujú. Cieľom je zlepšenie pozitívnych a náprava negatívnych stránok klientovej komunikácie.
Obsah teoretickej časti:
- Komunikácia – základné pojmy a pravidlá
- Verbálna komunikácia, komunikačné techniky (kódovanie, počúvanie, kladenie otázok, sila mlčania)
- Neverbálna komunikácia
- Príprava a pozitívny výsledok (imidž, prvý dojem, sebaistota, pozitívne informácie)
- Obsah a forma vyjadrovania (voľba slov, zrozumiteľnosť, dôveryhodnosť, práca s časom)
- Tréma
- Reakcia na nečakanú otázku (moment prekvapenia, sebaistota, výber reakcie, nepríjemné témy, spôsoby reakcie a ich využitie v konkrétnych situáciách)
- Oblečenie a základy etikety